مشتریان حقیقی
مشتریان حقوقی
مدیرعامل بانک ملت با تشریح عملکرد این بانک در زمینه تسهیلات فرابانک اظهار داشت: 45 درصد مشتریان متقاضی تا روز 26 شهریورماه امسال موفق به اخذ تسهیلات شدهاند و درخواست 21 درصد مشتریان در جریان بررسی و اعطا قرار دارد.
ادامه مطلب
بانک ملت با هدف تسهیل و تسریع در فرایند محصولات اعتباری برای رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود- در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند.
شرایط و دستورالعمل اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی به شرح زیر می باشد :
شرایط و دستورالعمل اخذ تسهیلات قرض الحسنه فرزند از سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی به شرح زیر می باشد :
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به جلسه امروز رئیس جمهور با مدیران شبکه بانکی کشور گفت: در صورتی که افراد دارای رتبه اعتبارسنجی مناسب باشند به طور ویژه تسهیلات خرد، سهل تر به آنها پرداخت می شود.
تهر ان- ایرنا- رئیس جمهور با تأکید بر بازنگری در عملکرد و مقررات نظام بانکی بر اساس احکام اسلام، سرمایهگذاری و ایجاد بنگاههای اقتصادی توسط بانکها را امری مفید و بنگاهداری را مضر خواند و گفت: ایجاد بنگاه آری اما بنگاهداری هرگز؛ این باید اساس کار بانکها باشد.
مدیر اداره اطلاعات بانک مرکزی اعلام کرد: دسترسی به سامانه اعتبارسنجی برای عموم مردم فراهم شده و متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه مای کریدیت و پرداخت هزینهای حدود ده هزار تومان از وضعیت اعتبار سنجی خود مطلع شوند
اعطای تسهیلات اعتباری به اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای افزایش رفاه اجتماعی و رشد و توسعه اقتصادی كشور به عنوان یكی از وظایف مهم شبكه بانكی به شمار میاید. در این میان هر چه بانكها بتوانند شناخت بهتری از خصوصیات مشتری بدست آورند قطعا خواهند توانست تصمیم مناسب تری را در تامین منابع مالی مورد نیاز آنها اتخاذ كنند ...
شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت کلیه بانک های کشور و برخی از شرکت های بزرگ بیمه و لیزینگ در آبان ماه 1385 بصورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تاسیس شده است.